На главную - Образцы жалоб - Скарга (заява) в захист прав споживачів

Скарга (заява) в захист прав споживачів

                                                           Кому, адреса:

                                                           Ф.І.П.

                                                           що мешкаю в м. Києві по _______________,

                                                           буд. 1, кв. 15

                                                           Тел. ______________

 

                                                                   СКАРГА
                                                                    (заява)

     Я, ________________, «___» _________ 2012 року у магазині “Рубин”, який
розташований в м. Києві по пр. _______________, є власністю ТзОВ Рубин,
ідентифікаційний номер ____________, придбав взуття, що коштує ___ грн.
В дома виявив, що підошва на взутті відклеєна. Згідно зі ст.9 Закону України
“Про захист прав споживачів”:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної
якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не
задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або
з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

     Споживач має право на обмін товару належної  якості  протягом
 чотирнадцяти  днів,  не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк
 не оголошений продавцем. { Абзац другий частини першої статті
9 із змінами,  внесеними  згідно  із  Законом N 2741-VI  від  02.12.2010 }       

     Обмін товару   належної   якості  провадиться,  якщо  він  не 
використовувався і якщо збережено його товарний  вигляд,  споживчі
 властивості,  пломби,  ярлики,  а  також  розрахунковий  документ, 
виданий споживачеві разом з проданим товаром.

     На мою вимогу, наступного дня, обміняти взуття продавець категорично
відмовився, мотивуя тим, що товар був використаний. Аналогічне заперечення
мені надав керівник магазину. У поверненні коштів за придбаний мною
товар (взуття) та обмін на інше мені відмовлено. На моє письмове звернення
до директора магазину, заява мною подана “ ”________2012 року (надіслана
рекомендованим листом, є повідомлення в її отриманні) відповідді до
цього часу не отримано. Враховуючи вищевикладене прошу провести ретельну
перевірку магазину, зобовязати керівника магазину прийняти від мене взуття
та повернути сплаченні мною кошти, притягнути до відповідальності керівника
магазину відповідно до закону, за порушення прав споживачів.

     Результат по моїй заяві прошу надіслати на мою адресу у визначений законом
термін.

До заяви додаю:

    - копія чека про сплаченні мною кошти.

    - копія заяви поданої на імя керівника магазину.

    “    ”___________2012 р.                                                                     підпис                                                 





Схожі записи:
Наступні записи:
Попередні записи:

 
Поиск

Сайт на другом языке
  • Русский (Russian Federation)
  • Ukrainian (UA)
Консультации на форуме
Оставьте свое мнение
Как часто используете консультацию, услуги юриста или адвоката?