На головну - Україна-кримінал - Види шахрайства, або як кидають інтернет-магазини

Види шахрайства, або як кидають інтернет-магазини

Зручність та низька ціна — це головне, що приваблює відвідувачів інтернет-магазинів.

Зручність полягає в тому, що не потрібно витрачати час на походеньки у звичайний магазин або супермаркет, а низьку ціну інтернетники можуть надати за відсутністю великої кількості обслуговуючого персоналу, яким потрібно платити заробітну плату, та відсутності плати за оренду великого приміщення.
Крім того, в інтернет магазинах існує доставка в будь яку точку України за допомогою певного поштового перевізника, що існують на сьогодні. Адже зручно?

Такою зручністю і вирішили скористатися шахраї. Про одну з типових схем і піде мова далі. Приміром група шахраїв вирішили поживитися в інтернет-магазині “Фанат”. Зайшовши на сайт Фанату вибрали найдорожчу річ, або декілька речей. Тим часом оглянули місце розташування на карті самого інтернет-магазину Фанат, розташування приймальних пунктів будь-якого поштового перевізника на цій території, а їм саме потрібна “Експрес доставка”. У цій зоні перевізник “Експрес доставка” відсутній, от і добре.

Телефонування до інтернет-магазину “Фанат” шахраями розпочинається з запитання, чи є доставка по Україні, приміром в Суми і послугами якого поштового перевізника користуються, як відбувається розрахунок, наперед чи безпосередньо при отриманні замовленого товару? Звичайно все є, і доставка і розрахунок тільки при отриманні. Але тут шахраї повідомляють, що відділення запропонованого магазином перевізника від них далеко, а доставка під самі двері не потрібна, бо дорого і радять скористатися послугою їм відомого Експрес доставкою. Навіть номер телефону для замовлення кур’єра дають (лівий), або пропонують самим замовити. Після обговорення деталей та замовлення виходу шахрайського кур’єра начебто від перевізника Експрес доставка залишається тільки чикати.

Дійсно в домовлений час до інтернет-магазину Фанат прибуває “кур’єр”, заповнює декларацію на відправку посилки, забирає саму посилку з замовленими речами та зникає безслідно. Через деякий час працівники магазину Фанат телефонують до перевізника Експрес доставка, щоб дізнатися, як справи з доставкою вантажу та поверненням коштів, але дізнаються, що такого замовлення не було і взагалі кур’єр до них не посилався. На телефонування до замовника товару відповідь, що «абонент в зоні не досяжності». Тільки тоді стає ясно, що їх “кинули”, скоїли кримінал.

Виникає питання, а де шахрайський кур’єр взяв декларацію перевізника? Думаю, для тих хто відправляв посилки будь якими перевізником знає, що на складі оформлення та відправлення посилок, декларації у вільному користуванні відвідувачів.



Схожі записи:
Наступні записи:
Попередні записи:

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Пошук

Сайт на іншій мові
  • Русский (Russian Federation)
  • Ukrainian (UA)
Консультації на форумі
Залиште власну думку
Як часто звертаєтеся за послугою або консультацією юриста?