- Трудовой договор — возможность внесения изменений
- Обжалование решения, вынесенного по результатам налоговой проверки
- В чём отличие апелляции от кассации?
- Апелляционное производство - главные нюансы и содержание апелляционной жалобы
- Как правильно писать исковое заявление в суд?
- Что такое административный надзор?
- Как провести независимую экспертизу?
- Почему следует обратиться к автомобильному брокеру?
- Продажа залогового авто банком
- Авто повредили во дворе, что делать?
Ответы юриста с гражданско-правовых отношений. Потребительство, торговля. Взаимоотношения
Запитання юристу: в мой магазин покупатель пытается вернуть кафельную плитку в разорванной и грязной упаковке, со следами мужских ботинок внутри! Сам кафель очень грязный с лицевой стороны, со следами клея и скотча. Стразы, которыми украшен кафель, надколоты и некоторые отклеяны. На дне коробки лишние 2 камня, которых не было. Количество камней на каждой плитке разное( увеличилось после передачи и хранения у покупателя). По всей видимости клиент пытался своими силами украсить плитку, но после того как это не получилось, решил поменять её путём составления рекламаций на фабрику-изготовитель. Покупатель настаивает на обмене у фабрики-производителя, мотивируя тем, что это может быть заводским браком. Имею ли я право отказать в этом ввиду явного несоблюдения условий хранения или нанесения умышленного или по неосторожности вреда товару покупателем или третьим лицом в то время, пока товар находился у покупателя. Плитка была небрежно брошена покупателем на пол магазина и находится у меня без каких-либо документов. Со стороны покупателя начались телефонные угрозы после моего отказа взять товар на экспертизу. Обещали прислать претензию на подтверждение заводского брака! Как мне правильно составить отказ от передачи небережно хранимого товара на экспертизу и ответ на претензию? Подскажите пожалуйста, что мне делать дальше, как мне правильно составить отказ, куда направить, нужен ли акт приёма-передачи мне назад товара?
Відповідь юриста: відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ст.14. п.12 вимоги споживача, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що виконує їх функції) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. При поверненні товару споживач зобов’язаний був надати у Вашу адресу письмову заяву та долучити відповідні документи (чек, накладна тощо).У разі невиконання зазначених вимог Ви можете відмовити у прийнятті товару. В іншому разі Ви зобов’язанні прийняти повернутий товар. При отриманні(повернутого) товару складається відповідний акт, типовий зразок дивіться у вкладенні. У акті Ви повинні зазначити всі недоліки, неякісне зберігання товару. Провести експертизу неякісного зберігання товару у Ваших інтересах та виробника !
Запитання юристу: я работаю воспитателем в специальной школе-интернате с умственно отсталыми детьми. Подскажите пожалуйста должны ли мои воспитанники убирать в спальной комнате (мыть пол, вытирать пыль и тд.) или это должен делать технический персонал? И имеет ли право администрация школы требовать от меня, чтобы я исправлял недоделки воспитанников связаные с уборкой спальной комнаты. Очень прошу, помогите разобраться.
Відповідь юриста: відповідно до наказу №35 від 27.01.2004 року, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 4 березня 2004 року за №291/8890 «Про затвердження Положення про спеціалізовану школу (школу-інтернат) системи Міністерства культури і мистецтв України, п. 3.3. Учні Школи мають право на: захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і
фізичного насилля, від дій педагогічних та інших працівників, які
порушують їх права, принижують честь і гідність.
Обов’язки по контролю покладаються на директора школи, відповідно до п.4.3 -забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.
Якщо директор школи не вправі забезпечити контроль у даній ситуації, або всі випадки експлуатації дітей. Виникають за його згодою, то раджу Вам звернутися з листом(поштою) до вищих інстанцій, наприклад в приймальню Міністерства освіти (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10). Звісно, що переглядати Вашого листа та вирішувати проблему в Міністерстві ніхто не буде, але лист буде надіслано компетентним органам з відповідним контролем про виконання. Що не дасть можливості похабного ставлення до його виконання, а з відповідними мірами реагування.
Запитання юристу: купила модем интерне за 199 грн.+ авансовый платеж 100грн. Интеренет у меня дома работает 5-15 мин. и зависает. Я хочу вернуть Укртелекому модем, а они мне деньги за модем. Но есть одно, но я заключила с ними контракт на 1 год и в контракте указано, что за досрочное разорвание договора я должна платить 0,25 грн за каждый день. Могу ли я разорвать договор, вернуть модем а они мне деньги и не платить пеню. Ведь если был бы нормальный интернет я разрывала с ними контракт. И в течении 14 дней я могу вернуть модем?
Відповідь юриста: у такому випадку слід уважно ознайомитися з договором. Але в тому чи іншому разі Вам необхідно для початку звернутися з заявою до захисту прав споживачів! Бажано в копії до головного управління. Заяву можна також надати до міліції у відділ по боротьбі з економічними злочинами. Сподіватися на позитивне рішення не слід, але миррової угоди можна досягнути. Копію необхідно надати до прокуратури, для контролю. Слід зауважити, що договір складений не у Вашу користь, але Ви його підписали добровільно. Тому судова тяганина буде не доцільною, багато коштовною тощо. Потрібно розуміти, що для проведення якісної експертизи по встановленню швидкості та якості Інтернету, експерта потрібно наймати Вам. А якщо під час проведення експертизи Інтернет буде якісний??? Суд буде програшно, кошти витрачені марно!
Запитання юристу: приобрёл товар на сумму 11000 гр. из которого 6000гр. обошлись две акустические колонки у которых 17.01.11 сгорел один из шести динамиков!!! При обращении в магазин мне сказали что это не гарантийный случай,так как по моей вине он сгорел.(экспертизы не проводилось).Я начал доказывать что мощность моего усилителя(купленного там же) 75Вт а мощность колонки макс.150Вт. (что противоречит причастности моей вины)просто это не качественный динамик.Вообщем они согласились на ремонт,но так как я удостоверился в не качественном товаре я хотел обменять товар на тот же или подороже с моей доплатой,на что получил отказ и мне сказали что тогда они забирают товар на экспертизу в их сер.центр и если заключение будет- по моей вине(чего я и боюсь так как это же одна контора),то они отказываються даже от ремонта!!! Что делать?Имею же я право на обмен?
Відповідь юриста: відповідно до частини 3, ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець зобов’язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. Тому слід звернутися(особисто) з письмовою скаргою або заявою до управління захисту прав споживачів. Адреси є на сайті. Далі у разі незадоволення потреб на вимоги у заяві, скарзі, маєте право на звернення з позовом до суду.
- Виды юридической помощи, оказываемой юристами и адвокатами
- За нарушение правил торговли штрафы увеличат
- Незаконная торговля на улице
- Как благоустроить офис юриста или адвоката
- Образец резюме
- Ответы юриста с семейного законодательства. Алименты. Помощь на детей. Семейные отношения
- Ответы юриста с административного законодательства. Штрафы. Админпрактика
- Ответы юриста по трудовому законодательству. Зарплата. Отпуск. Отдых. Пенсии