На головну - Поради юристів - Відповідність малого бізнесу вимогам GDPR ЄС

Відповідність малого бізнесу вимогам GDPR ЄС

Загальний стан речей про захист даних або GDPR є важливим керівництвом для малих підприємств в Європейському Союзі, а дотримання даних протоколів безпеки важливо в бізнесі по всьому світу. Найбільш важливі аспекти GDPR можуть включати інтернет-безпеку і конфіденційність даних для захисту інтересів компанії.

Що таке інтернет-безпека?

Однією з основних причин використання особливого програмного забезпечення, служб захисту і апаратного забезпечення для безпеки системи і мережі, є розкриття електронних даних компанії зовнішніми джерелами. Інтернет-безпека зазвичай здійснюється за допомогою програмного забезпечення або послуг, що надаються компанією, для забезпечення безпеки інформації віддалено в Інтернеті по всьому світу. Підвищена безпека в Інтернеті означає більше шансів зберегти конфіденційність інформації, що охороняється. Це включає в себе будь-які дані про авторські права, комерційну таємницю та інформацію про продукти або послуги. У разі порушення інформації компанії може знадобитися допомога адвоката для захисту клієнтів і співробітників.

Що таке конфіденційність даних?

Компанії вимагають конфіденційності даних, щоб зберегти таємницю інформації про клієнта. Персональна інформація або PII - це один з аспектів бізнесу, який має захищати будь-яка компанія, що має справу з клієнтами. Конфіденційність даних має першорядне значення для компаній, які зберігають таку інформацію в мережі або у внутрішній системі. Порушення може призвести до судових позовів і серйозним збитком для клієнтів. Кібератака може привести до копіювання або крадіжки PII споживачів і навіть співробітників. Захист даних за допомогою програмного забезпечення, обладнання та додаткових найманих хакерів має важливе значення для належної ділової практики.

Хоча багато власників невеликих підприємств вважають, що деякі з глобальних рекомендацій існують тільки для великих підприємств, в яких працює не менше 250 співробітників, важливо, щоб всі компанії дотримувалися вимог. Правила GDPR є далекосяжними за задумом і є найбільшими і важливими законами про конфіденційність даних, з якими світ може зіткнутися в 2019 році і у подальшому. Відповідність до цих правил може стати обов'язковою для захисту даних клієнта в майбутньому. Засоби захисту, введені в дію в 2018 році, застосовуються до всіх компаній, які мають будь-яку обробку персональних даних в межах ЄС. Навіть якщо малий бізнес обслуговує тільки одного клієнта в межах країн ЄС, то власник повинен забезпечити дотримання правил.

Бізнес з ЄС

Малим підприємствам часто не потрібно слідувати глобальним або навіть національним правилам, коли це повинні робити інші великі корпорації. Це правило діє для компаній з невеликою кількістю співробітників. Коли власник займається покупцем, клієнтом або комерційною угодою з людиною або країною в межах ЄС, то він повинен буде забезпечити дотримання GDPR за допомогою програмного забезпечення і устаткування, які підключаються до бази даних та Інтернету. Це попередить можливі наслідки, які можуть негативно вплинути на ділові відносини.

Щоб залишатися відповідно до GDPR ЄС, малому бізнесу необхідно буде забезпечити захист даних, що є однією з основних проблем, з якими компанія постає при обробці особистих даних клієнта. Будь-яке використання інформації про споживача в ЄС, яке веде до порушення зберігання його персональних даних, може спричинити за собою відповідальність компанії за шкоду. Коли людина більше не братиме участі в цих процесах, малий бізнес повинен видалити дані і всі записи всередині компанії. Співробітник із захистом даних необхідний при складанні або обробці великомасштабної конфіденційної інформації.

Щоб відповідати правилам, малий бізнес повинен інформувати національні органи про порушення зберігання даних протягом перших 72 годин, із моменту виникнення проблеми. Крім того, згоду батьків все ще необхідно, якщо проводиться збір персональної інформації про дитину у віці до повноліття.

Переносність даних для передачі послуг або товару є ще одним правом клієнтів при роботі з малим бізнесом. В Інтернеті або в компетентних міжнародних органах є дані про те, як підготуватися до впровадження GDPR, а також про те, що робити, щоб уникнути порушень цих законів. Це може навіть включати наймання послуг юриста, щоб він міг пояснити і допомогти у вирішенні цих питань.






Схожі записи:
Наступні записи:
Попередні записи:

 
Пошук

Сайт на іншій мові
  • Русский (Russian Federation)
  • Ukrainian (UA)
Консультації на форумі
Залиште власну думку
Як часто звертаєтеся за послугою або консультацією юриста?