Ефективний маркетинг для юристів
Розглянемо, який ефективний маркетинг для юристів, і які правила необхідно дотримуватися, щоб викликати довіру у клієнтів і залучити їх більше.
Кожен юрист рано чи пізно стикатиметься з одним і тим же питанням від своїх потенційних клієнтів: «Якщо я скористаюсь вашими послугами, які в мене гарантії?» Питання може ставитися й інакше: «Які шанси позитивного результату справи?» або «Як ви думаєте, який відсоток ймовірності виграшу?»
Так або інакше, питання результативності дій юриста, для адекватних клієнтів, набагато важливіше, ніж питання ціни. Деякі будуть платити будь-які гроші, але тільки за результат.
І від того, наскільки правильно ви будете відповідати на подібні питання, залежатиме кількість продажів.
З одного боку, не завжди в юридичній сфері можна що-небудь гарантувати. З іншого боку, гарантувати потрібно, інакше клієнт не купить. В цій точці постає професійна етика і питання грошей. І далеко не завжди перше перемагає друге.
У кожному місті є юристи з «підмоченою» діловою репутацією. Можливо, ви навіть знаєте декількох. Вони готові пообіцяти, що завгодно, кому завгодно, лише б закрити продаж. А далі — хоч трава не рости. Сподіваюся, ви не з їх числа і будете слідувати декільком простим правилам, даючи гарантії на свої послуги.
1. НІКОЛИ не гарантуйте те, що не зможете (і не збираєтеся зробити).
Це запорука доброї репутації. Уважно продумуйте умови гарантії та можливість повернення грошей.
2. Якщо ви нічого не можете гарантувати — необхідно працювати над поліпшенням якості своїх послуг.
Більшість юридичних послуг можна стандартизувати. Особливо це стосується реєстраційних дій, пов'язаних з юридичними особами і об'єктами нерухомості. Якщо схема реєстраційних дій вже проведена вами не один десяток разів, то ви досконало знаєте процедуру. Чому б не озвучити гарантію, яку ви надаєте.
3. Якщо не можна гарантувати результат — гарантуйте процес.
Не завжди можна давати гарантії на складні комплексні юридичні послуги, як наприклад, представництво в судах. Дуже багато залежить не від юриста. Тим не менш, можете давати гарантію не на результат, а на процес. Ви не можете гарантувати винесення позитивного рішення суддею, але можете гарантувати процесуальні моменти і ваші дії: безкоштовне оскарження, терміни.
4. Використовуйте «зовнішні» гарантії.
Якщо вам дозволяє бюджет, можете страхувати свою цивільну відповідальність за заподіяння шкоди внаслідок недоліків послуг.
5. Про вашу гарантії повинні знати всі.
Використання гарантії при пропозиції своїх послуг — один з НАЙСИЛЬНІШИХ маркетингових прийомів юриста. Тому, якщо вже щось гарантуйте, ця інформація повинна бути на вашому сайті, в прайс-листах і каталогах. Про це ви повинні говорити особисто та по телефону. Тим не менш, як і при будь-якій зміні бізнесу, починайте з малого та тестуйте.